reklama

Štát namiesto 1 € zaplatí 600 miliónov € - kauza II. Ficovej vlády – Kauza 6619

Zastrašovanie, vyhrážanie, porušenie autorských práv v prípade občan vs. štát so súhlasom a vedomím (na príkaz) najvyšších štátnych predstaviteľov zo strany SMER SD.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Kauza 6619 – Výmaz Úžitkového vzoru č. 6619.

V roku 2010 som vymyslel systém na efektívnu a transparentnú správu verejných financií. Môj zámer bol jednoduchý, aby sa v štáte nedali kradnúť verejné financie ani na vstupe – výber daní, ani na výstupe – verejné výdavky. Spravodlivý pre všetkých poctivých, ktorých je v tejto krajine veľká väčšina. Systém mi zapísali na Úrade priemyselného vlastníctva SR v Banskej Bystrici pod číslom ÚV č. 6619. S týmto riešením som oboznámil veľa „štandardných“ a neštandardných politikov a rôznych osobností – neinformoval som ich však o existencií ÚV č. 6619. Skrátim to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dostalo sa to do rúk aj čelným predstaviteľom vládnej strany SMER SD. Ich predseda (zhodou okolností aj predseda vlády) na začiatku tohto volebného obdobia okrem iného aj v televízií prehlasoval, že daňovým podvodom sa zabrániť nedá (akáže to potešiteľná správa pre podvodníkov, doslova výzva – podvádzajte aj tak na to neprídeme). No ale „smeráci“ na čele s predsedom Ficom si po naštudovaní môjho návrhu uvedomili, že sa to predsa len dá.

28.02.2014 (po zavedení kontrolného výkazu DPH do praxe podľa časti z môjho úžitkového vzoru č. 6619) som sa rozhodol napísať Ficovi, Kažimírovi a Imreczemu list s oznamom, že porušujú moje duševné vlastnícke práva a že som ochotný tento rozpor vyriešiť postúpením licencie v prospech štátnych inštitúcií za sumu 1.- €. Toto som ale podmienil skutočnosťou, že za dané riešenie nebola nikomu vyplatená žiadna odmena. Tiež som moju ponuku podmienil termínom stretnutia do 7.03.2014.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Priznám sa, na moje vlastné prekvapenie, som skutočne dňa 6.3.2014 dostal z riaditeľstva Finančnej správy pozvanie na stretnutie a to dňa 7.3.2014. Prítomných na našej strane boli tri osoby a na strane finančnej správy to bol generálny riaditeľ sekcie daňovej Daniel Čech a generálny riaditeľ sekcie právnej Peter Zemaník. Výsledkom asi 40 minútového stretnutia bolo uistenie, že si túto situáciu riadne interne vyhodnotia a do dvoch týždňov sa mi ozvú.

26.06.2014 mi bol napísaný a odoslaný list podpísaný p. Imreczem (prezidentom Finančnej správy), že vraj šetrením zistili, že žiadny systém prevádzkovaný štátnymi inštitúciami nekoliduje s mojím duševným vlastníctvom (ÚV č. 6619).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale to už intenzívne pracovali na výmaze môjho riešenia zapísaného na Úrade priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky (ÚPV SR) v Banskej Bystrici. Zaujímavý je ale nasledovný fakt, ktorý jasne preukazuje, že sám Imrecze vedome klame, pretože v návrhu na výmaz môjho riešenia, ktoré bolo datované k 6.6.2014uviedol (teda cca tri týždne pred tým ako podpísal list, v ktorom uvádza, že systém KV DPH nemá nič spoločné s mojím duševným vlastníctvom), že je potrebné urýchlené konanie o výmaz lebo skutkový stav – teda platnosť zmieneného zápisu by mohlo narušiť chod niektorých štátnych inštitúcií. Aby som to zjednodušil a zhrnul Imrecze 6.6.2014 na ÚPV SR uvádza, že systém koliduje s mojím duševným vlastníctvom a 26.6.2014 mne píše, že nekoliduje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže toto sa tu reálne deje...uvedomujete si to? To samozrejme nemôže byť všetko. Trošku som s ÚPV SR hral „ping-pong“: oni vymazať – ja odpor – oni vymazané – ja odvolanie – oni definitívne vymazanie... Čo som čakal, že? Mimochodom ak sú nejakí čestní pracovníci na tomto úrade, mohli by povedať, či bol na nich vyvíjaný nejaký nátlak, pretože sa dá predpokladať, že áno, pretože na mňa vyvíjaný nátlak bol. 

Dňa 11.7. 2014 som bol oslovený p. Eduardom Jenčom s požiadavkou aby som to (to – rozumej môj zápis ÚV č. 6619) nechal tak a prestal bojovať so systémom, pretože aj tak prehrám, že to už je vopred stanovené a že si ušetrím zbytočné nepríjemnosti, že je na mňa vydaný zatykač, že ho stačí už len podpísať, že ma zosmiešnia, finančne aj osobnostne zruinujú, že zosmiešnia aj moju rodinu a že sa moje deti budú hanbiť chodiť po ulici.

Bolo toho dosť a nebudem tu všetko vypisovať spomeniem to hlavné: vraj šliapem smeráckym bossom a ich kumpánom na otlaky a že KV DPH je ich srdcová záležitosť, pretože si na tento prípad už nazmluvnili odmeny (v zmluvách v utajenom režime) vo výške 600 mil. € a to v splátkach rozložených na 10 rokov a vo viacerých s týmto súvisiacich zmluvách. Vtedy som pochopil, že nemohli prijať moju ponuku za 1.- € lebo už to „kúpili“ za trošku viac. Priznám sa netušil som akú to má hodnotu...

Jenčo mi navrhol mi riešenie, že Finančná správa SR zastúpená prezidentom Imreczem so mnou podpíše dohodu, kde sa priznám, že som chcel vydierať štát, že sa ospravedlním a že to oľutujem a na oplátku sa oni zaviažu, že ma nebudú trestne stíhať. Ja na to, že nech pošle nejaký draft takejto dohody a že uvidíme. Poslal ho cez rôzne úschovne, aby sa to nedalo vystopovať a potom v TV markíza tvrdil redaktorovi, že ja som ho o to požiadal. Tak sa pýtam prečo to potom neposlal priamo zo svojej emailovej adresy?

Okrem iného som mal otázku, keďže som mal obavy zo zmanipulovania celého dokumentu, či sám veľký pán prezident Imrecze so mnou pôjde podpísať takýto dokument pred notárom. Vraj Fero bez problémov pôjde, znela Jenčova odpoveď. Len tak mimochodom, tá zmluva bola taká, že som do smrti mohol chodiť po ulici so zubnou kefkou vo vrecku a čakať kým ma zbalia. Ale ja som bol podľa tej zmluvy podvodník a vydierač a s takým treba podľa mňa rázne zatočiť a nie aby so mnou chodil sám Imrecze podpisovať takúto zmluvu pred notárom. V tej zmluve bol aj nezanedbateľný bonus a síce môj súhlas, že splnomocňujem Finančnú správu na výmaz môjho úžitkového vzoru z registra na ÚPV SR. Takže to pre nich asi malo úžasnú hodnotu. Stále som to hral do autu a popri tom sme bojovali na druhom fronte a síce na ÚPV SR kde sa oni snažili o výmaz a ja som namietal.

Mimochodom ja som si obstaral služby patentovej zástupkyne, ktorá ma zastupovala za cca 500.- € a Imrecze z vašich-našich peňazí za vyše 5.000.- € a táto suma ešte nebola konečná. Veď z cudzieho krv netečie. Tu by som chcel pripomenúť Jenčovi ako to bolo lebo si to asi nepamätá, pretože redaktorovi TV Markíza p. Hečkovi na stretnutí povedal, že to naopak ja som ho prosil o vypracovanie takejto zmluvy, keď som vraj zistil, že mi tečie do topánok. On mi chcel pomôcť a dokonca mi ju pripravil bez nároku na odmenu.

V zmysle zákona 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám, som Imreczemu posielal listy, ktoré ho evidentne vytočili – takto mi výsledok môjho chabého pokusu dozvedieť sa niečo o tomto podvode zreferoval Jenčo. Vraj nemám bezpečnostnú previerku a teda sa nič nedozviem. Ale ani VY milí spoluobčania sa nič nedozviete – pokiaľ sa ovšem nebudete v „dostatočnej sile“ pýtať. Pýtal som sa p. Jenča, že koľko ľudí má takú previerku v našom štáte, aby sa na to mohli mrknúť. Že vraj asi niečo do stovky. A že ja ju nikdy nedostanem ale pýtam sa: má takúto previerku aj Imrecze? Ak má OK. A má takúto previerku aj Jenčo? Ak nie, tak sa pýtam načo je previerka Imreczemu, keď to vykecal Jenčovi. A ak má aj Jenčo previerku, tak načo je jemu, keď to vykecal mne a DVOM SVEDKOM VŠETKÝCH NAŠICH STRETNUTÍ?! Pretože ja ani oni takúto previerku určite nemáme. Na čo sú nám potom takéto previerky? Na dve veci...

A pýtam sa ešte druhý krát, načo sú nám previerky a utajený režim zmlúv v prípade KV DPH? Veď na viacerých tlačovkách Imrecze a kolektív v televízií „vykecali“ všetko podstatné o systéme KV DPH. Jediné, čo ešte ostáva utajené je, kto z tejto nechutnej lúpeže profituje.

A myslím si, že je to jasné. Spravil som skúšku správnosti a napísal najvyšším predstaviteľom nášho štátu a upozornil ich, že viem o nehoráznom predražení a teda podvode na občanoch SR, že je to podvod za 600 mil. € a že sa mi vyhrážajú.

Ale predstavte si, nepochodil som tak ako by sa dalo rozumne očakávať. Oslovil som Fica, Kažimíra, Kaliňáka, Pellegriniho, Imreczeho a ešte som skúsil aj nového prezidenta Kisku, ale toho nebudem ďalej spomínať okrem toho, že som dostal suchý list z jeho kancelárie, že on nemá žiadne kompetencie v tejto veci konať. Pellegriniho odpoveď bola v podobnom duchu, Imrecze sa neunúval odpísať, Fico DTTO a Kaliňákovi ľudia na mňa poslali vyšetrovateľov z NAKY p. Ištvána a p. Dekana. Z MF SR si ma pozvali tiež na podanie vysvetlenia. Poďme postupne...

Páni z NAKY prišli so záujmom so mnou urobiť operatívny výsluch, ktorý sme za prítomnosti jedného môjho svedka a s obojstranným súhlasom pri zapnutých nahrávacích zariadeniach urobili. Za cca mesiac ma navštívili znovu a za rovnakých podmienok sme ešte urobili identifikáciu Jenča zo štyroch detailov tvárí, ktoré mi ukázali na A4kách, kde som ho jasne identifikoval.

Asi o mesiac mi páni z NAKY volali a položili mi nepochopiteľnú otázku: či im nemôžem dať kontakt na p. Jenča, že ho nevedia získať. Vravím im www.jenco.sk, tam sú na neho dve telefónne čísla. Milé dámy, vážení páni, toto je vizitka rýchlosti a kompetentnosti našich najvyšších vyšetrovacích orgánov – ak samozrejme nechcete aby to išlo. Prvého a vlastne len jedného z mojich svedkov zavolali na výsluch až po cca deviatich mesiacoch a pýtali sa ho, jemne povedané, na počasie. Vôbec nie k veci. Dodnes po vyše roku nemám žiadnu odpoveď ako toto jednoduché vyšetrovanie dopadlo... A VY (MY) chceme vyšetriť Gorilu?!?

Ale v uplynulých dňoch som jasne videl na Matovičovom prípade, že ak politické špičky chcú, tak sa dá všetko veľmi rýchlo vyšetriť. A to si myslím aj ja. Že ak sa chce, tak sa dá...

Následne som za rovnakých podmienok – svedok a (so súhlasom obidvoch strán) zapnutými nahrávacími zariadeniami urobil opäť svoju výpoveď a to na MF SR. Tam som opäť väčšinou z hlavy „odrapkal“ svoj príbeh a ubezpečili ma, že oni nie sú ako „oni“ a že sa mi do dvoch týždňov ozvú. Samozrejme, že ma už nekontaktovali...

Vážení, možno môj nerovný boj s veternými mlynmi vyznieva naivne, ale poviem to takto: naivné sa stáva realitou ak do tohto naivného vložíte dostatok energie. Ja sám jej mám málo. Spolu s vami jej máme dostatok, aby sme raz a navždy vyriešili tento morálny a mentálny deficit v riadení a správe nášho štátu.

Všetci by sme sa mali zamyslieť a položiť si otázku: Ide to takto ďalej? Všetci vieme, že jednoznačne nie. Som ochotný sa zúčastniť akejkoľvek verejnej debaty s pánmi Ficom, Kažimírom, Kaliňákom a Imreczem a môžeme si tento prípad prejsť bod po bode... 

Moje duševné vlastníctvo mi bolo odobraté (ja tvrdím, že protiprávne) a KV DPH je len časť z môjho systému. Dostali sa ku mne aj informácie z priamo z daňového úradu, že keby to urobili celé podľa pôvodného návrhu p. Wagnera, bolo by to lepšie ako to je teraz. Ak sa tam ešte nájdu slušní a odvážni ľudia, poďte s pravdou von. Rovnako vyzývam aj slušných ľudí z MF SR aj z Úradu vlády ak tam ešte nejakí ostali...

Podľa štatistík z Google analitics zhruba dva mesiace pred vydaním politického rozhodnutia o zavedení KV DPH bola PRIEMERNÁ doba trvania návštevy z Úradu vlády na mojej stránke, na ktorej popisujem tento môj systém (ÚV č. 6619) 11,43 minúty a z MF SR až 30,54 minúty. Samozrejme nepredpokladám, že to sám Fico celé študoval alebo na MF SR sám Kažimír. A z ÚPV SR by sa mohol tiež niekto odvážny ozvať ako to bolo s tým výmazom môjho úžitkového vzoru. Ďakujem vopred. Slušné Slovensko to ocení. Nebojte sa, bez nich nám bude lepšie. Vyzývam ľudí, ktorí majú rozum, odvahu, chuť nech sa pridajú.

Ak sa nájde slušná právnická kancelária, ktorá by sa do toho chcela pustiť (najlepšie aj so zahraničnými skúsenosťami a kontaktmi) po naštudovaní prípadu a zverejnených dôkazov, nech sa ozve. Poďme poriadne vyšetriť tento prípad.

Ešte podotýkam, že Fico o tejto veci (prípade lúpeže na FS SR za 600 mil. €) musel vedieť, pretože som mu to napísal v liste! Fico klame, pretože ak vyhlasuje, že ak má niekto problém, že ho šikanujú alebo sa mu nejako vyhrážajú za to, že upozornil na korupciu, alebo jednoducho na tunelovanie štátnych financií, tak nech sa mu ohlási a že bude pod jeho ochranou – akási korupčná linka. Kaliňák vyhlásil to isté. Ale keď som im to oznámil, tak ma Fico aj Kaliňák aj so svojimi sľubmi odignorovali.

Dôkazy v písomnej podobe aj zvukové nahrávky doložím vo veľmi krátkom čase.

Boris Wagner

Boris Wagner

Boris Wagner

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý berie nespravodlivosť ako výzvu na jej vyriešenie. Ako základ každého dobrého riešenia si beriem na pomoc dve moje hlavné životné filozofie, ktoré ma nesklamali. A síce, že musí platiť rovnováha a všetko je všetkému podobné. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu