reklama

Ku kauze 6619 – kauze II. Ficovej vlády pridávam ešte jednu nahrávku.

Prepáčte, nechcem už otravovať ale keďže včera TV Markíza vo večerných TN odvysielala aj nejaké časti z nahrávky, ktorú som ale zabudol pridať medzi tie predošlé dôkazy, tak zjednávam nápravu. Nižšie je link.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zajtra sú voľby a aj takáto chamraď sa uchádza o hlasy voličov. Kradnú a klamú jak... nenašiel som slušného slova.

Tu je gro dôkazov – v predošlom blogu:

http://boriswagner.blog.sme.sk/c/406048/dokazne-materialy-k-blogu-s-nazvom-stat-namiesto-1-zaplati-600-mil-kauza-6619.html

A tu je ešte čerešnička – doplnenie predchádzajúcich materiálov (prepáčte zníženú kvalitu – musel som telefón schovať do vrecka):

http://92.240.241.12/Jenco_vyhrazanie.mp3

Pýtajte sa kompetentných na zmluvy v utajenom režime v súvislosti s KV DPH. Na výšku finančného plnenia, na príjemcu plnenia, na termíny plnenia, na dôvody utajeného režimu, koľko je tých zmlúv – ide o verejné financie, ktoré tečú prúdom do súkromných vreciek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zajtra prajem šťastnú ruku.

Boris Wagner

Boris Wagner

Boris Wagner

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý berie nespravodlivosť ako výzvu na jej vyriešenie. Ako základ každého dobrého riešenia si beriem na pomoc dve moje hlavné životné filozofie, ktoré ma nesklamali. A síce, že musí platiť rovnováha a všetko je všetkému podobné. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu